skip to main
|
skip to sidebar
Traditioner i forandring *
tirsdag den 8. juni 2010
Legetimer på pixir :)
Så fik jeg det endelig til at lykkes :) Jeg har dog virklig brugt mange timer på pixir og jeg prøvede alt muligt, men så havde min mac problemer og gik i stå konstant, så jeg må nøjes med dette resultat indtil videre...Vil dog prøve lidt mere :)
1 kommentar:
Joy
9. juni 2010 kl. 12.33
yehey! den er cute!!!
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Blog-arkiv
▼
2010
(3)
▼
juni
(2)
Uffel på rejse
Legetimer på pixir :)
►
april
(1)
►
2009
(5)
►
marts
(5)
Min blogliste
Angela
15 år siden
Traditioner i forandring *joy
§§ 7, 8 og 11
15 år siden
Jenny´s DKK Blog
De tre bukke bruse
15 år siden
Timo's DKK-Blog
Projekt DKK-eksamen
15 år siden
Dansk, kultur og kommunikation.
15 år siden
danskkulturkommunikation
Litteratur på slottet
15 år siden
Felicitas´ blog om Dansk, Kultur & Kommunikation
Leg & Spilleri
16 år siden
NL'S DKK BLOG
PaintNet Part 3
16 år siden
traditioner i.f.
Faste læsere
Om mig
Svenja
Vis hele min profil
yehey! den er cute!!!
SvarSlet