tirsdag den 8. juni 2010

Legetimer på pixir :)


Så fik jeg det endelig til at lykkes :) Jeg har dog virklig brugt mange timer på pixir og jeg prøvede alt muligt, men så havde min mac problemer og gik i stå konstant, så jeg må nøjes med dette resultat indtil videre...Vil dog prøve lidt mere :)

1 kommentar: